تشکیل کمیته ای مشترک برای تقویت دانشگاه فرهنگیان
تشکیل کمیته ای مشترک برای تقویت دانشگاه فرهنگیان

 

بر اساس تفاهمنامه همکاری بین وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش مقرر شد:

 

تشکیل کمیته‌ای مشترک برای تقویت دانشگاه فرهنگیان

کمیته‌ای مشترک از مدیران وزارتخانه‌های «علوم، تحقیقات و فناوری» و «آموزش و پرورش» برای حمایت و تقویت دانشگاه فرهنگیان تشکیل می‌شود.

به گزارشخبر گزاری فارس، در دیدار علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با فرجی دانا وزیر علوم تحقیقات و فناوری، راهکارهای همکاری دوجانبه با هدف تقویت دانشگاه فرهنگیان بین دو این دو وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت.

این دیدار در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری به منظور روشن شدن افق پیش روی دانشگاه فرهنگیان با درک تفاوت این دانشگاه با سایر دانشگاه ها و با هدف بهسازی و اعتلای منابع انسانی آموزش و پرورش به عنوان محور تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت در محل وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد کمیته‌ای مشترک با عضویت معاونت آموزشی، مدیرکل دفتر گسترش آموزش عالی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی، سرپرست دانشگاه فرهنگیان، رئیس مرکز برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش تشکیل و با استفاده از تمام ظرفیت ها و مجاری قانونی، طی مدت یک ماه، زمینه همکاری، حمایت و تقویت دانشگاه فرهنگیان با تدوین راهبردها و برنامه اجرایی مناسب جهت اتخاذ تصمیم نهایی در جلسه بعدی ارائه شود.

دانشگاه فرهنگیان در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، به طور تخصصی تأمین نیروی انسانی کارآمد و تربیت معلم در نظام رسمی آموزشی کشور را بر عهده دارد؛ این دانشگاه هم اکنون با وجود بیش از 60 هزار دانشجو، 1800 استاد و مدرس در 98 مرکز دانشگاهی در گستره کشور مشغول فعالیت است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شـــده در شنبه 14 دی 1392ساعــت19:59 تــوسط مدیر وب سایت |
برچسب ها: دانشگاه فرهنگیان،